Szállítás & Garancia

Ingyenes kiszállítás 20 000 Ft feletti rendelés esetén. Kiszállítási idő 24-48 óra.

delivery img icon 3

Karácsonyi kiszállítás határidő - dec. 19., péntek

December 19., péntek reggel 9:00-ig beérkezett rendelések garantáltan kiszállításra kerülnek december 24. karácsonyig!

Szállítási információk

Futárszolgálati partnerünk a népsreű és itthon sokak által használt  MPL Futárszolgálat. Webáruházunkban jelenleg az alábbi szállítási módok közül válogathatsz:

Közvetlen házhoz szállítás MPL futárral - 1490 Ft.:

Ebben az esetben a rendelésed végösszegét a futárnak kell kifizetned a csomag átvételekor. Amennyiben nem vagy a megadott helyszínen és a futár nem tud elérni, a futár egy értesítőt hagy a megadott címen.

Személyes átvétel Magyar Postán - 1195 Ft.:

A rendelésed leadásakor az általad kiválasztott postára kézbesíti a magyar posta a rendelésed. A rnedelésed végösszegét ott kell majd kifizetned, ha nem a bankkártyás fizetési módot választottad.

Személyes átvétel Posta csomagautomatában - 1195 Ft.:

A csomagautomatánál kell a bruttó fizetendő összeget kifizetned (csak bankkártyás fizetés lehetséges), amennyiben nem előre utalással történt a fizetés.

Személyes átvétel csomagponton - 1195 Ft.:

  • MOL csomagpont – a MOL csomagponton (benzinkúton) kell a rendelésed végösszegét kifizetned
  • Coop csomagpont – a Coop csomagponton (áruházban) kell a rendelésed végösszegét kifizetned
  • Mediamarkt csomagpont – MediaMarkt csomagponton (áruházban) kell a rendelésed végösszegét kifizetned
small items

Szállítás Költsége

Személyes átvétel

MPL Csomagutomata

1195 Ft.

Magyar Postán maradó csomag

1195 Ft.

Átvétel csomagponton (Mol kút, MediaMarkt, stb..)

1195 Ft.

Készpénzes utánvét fizetés díja

+300 ft.

Házhoz szállítás MPL futárral

20 000 Ft összegű rendelés alatt

1490 Ft

20 000 Ft összegű rendelés felett

0 Ft.

Utánvét fizetés díja

+300 Ft.

Ha a rendelésed végösszege meghaladja a 20 000 Ft-ot, a szállítás INGYENES, azaz mi álljuk. 

90 napos cseregarancia

Számunkra a legfontosabb, hogy örömöt adjunk és értéket teremtsünk. Közel 20 éve, családi vállalkozásként vagyunk jelen a magyar ékszer piacon és mindig arra törekedtünk, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek mind a vásárlási folyamattal, mind pedig a tőlünk vásárolt ékszerekkel, órákkal és kiegészítőkkel.

Minden általunk értékesített ékszert hosszas megfontolás és minőségi ellenőrzés után teszünk virtuális boltunk polcaira, az általunk gyártott ékszereknél pedig kiemelt odafigyeléssel és precizitással választjuk ki az alapanyagokat és folyamatosan ellenőrizzük az ékszerek minőségét a teljes gyártási folyamat során.

Ugyanilyen precizitással és igényességgel járunk el a partnereink és az alvállalkozóink kiválasztásánál és ugyanezt várjuk el a saját kollégáinktól is.

Ennek ellenére előfordul, hogy valami nem úgy sikerül, ahogy szeretnénk, de ezekből a hibákból mindig igyekszünk tanulni és fejlődni. Legnagyobb igyekezetünk ellenére előfordul, hogy mégsem sikerül a kedves vásárlónk minden igényét kielégíteni, illetve olyan is előfordul, hogy az ajándékba vett ékszer mégsem tetszik a megajándékozottnak. Ilyen esetekben mindig kiemelten törekszünk arra, hogy az esetleges bonyodalmak ellenére a végén mindenki boldogan és elégedetten emlékezzen vissza a vásárlásra.

Ezért 2022-ben bevezettük, hogy minden ékszerre az átvételtől számítva 90 napos cseregaranciát biztosítunk a törvényileg előírt 14 napos pénzvisszafizetési garancián felül! Ha csak egy hónap múlva derül ki, hogy mégsem tetszik az ajándék, azzal sincs gond.

Lépj velünk kapcsolatba elérhetőségeink valamelyikén és segítünk!

Miért érdemes nálunk vásárolni?

  1. Azon kívül, hogy közel 20 éve, magyar, családi vállalkozásként üzemelünk és ezidő alatt több, mint 120 000 rendelést teljesítettünk, az alábbi néhány, a kiszállítást és a fizetést érintő dolog miatt érdemes még minket választanod.
  2. Futárszolgálat általi házhozszállítást, csomagpontos átvételi lehetőséget, vagy akár ingyenes személyes átvételt biztosítunk.
  3. Könnyen elérhető ügyfélszolgálat 9:00 és 18:00 között.
  4. Pontosan kiszámítható kiszállítási és átvételi idő.
  5. Rendszeres e-mailes értesítők a szállítás folyamatáról és az átvételi időkről.
  6. Online csomagkövetési rendszer.
  7. Rugalmasan módosítható szállítási idők és helyszínek.
  8. Futárszolgálatos átvétel akár 20:00-ig, illetve csomagpontos átvétel akár 0–24-ig.
  9. Utánvétes, előre utalásos és bankkártyás fizetési lehetőség.
  10. Ingyenes szállítás bruttó 20 000 Ft felett

Át nem vett csomagok kezelése

Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

A megrendelés véglegesítésével Ön elfogadja webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit, illetve fizetési kötelezettsége keletkezik. Amikor mi visszaigazoljuk rendelését, a jogszabály értelmében távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződés keletkezik, amely jogokat és kötelezettségeket eredeztet mindkét fél számára. Ennek értelmében a webáruház köteles a megrendelt terméket(ket) elküldeni, a megrendelő pedig átvenni és a vételárat megfizetni.

 

Amennyiben Ön nem él a 45/2014-es kormányrendeletben biztosított 14 napos indokolás nélküli elállás jogával és, nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül), akkor szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről) 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.


Amennyiben a Vásárló nem veszi át a megrendelt és szállításra átadott Árut és a 45/2014-es kormányrendeletben  biztosított indoklás nélküli 14 napon belüli elállási szándékát sem jelzi az Eladó felé, megszegi az Eladóval kötött szerződését, amely alapján kötelezettsége az Áru átvétele és ezzel az Eladó teljesítésének elfogadása. Pontosan a Ptk. (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről) 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.

Ebben az esetben Eladó megkísérli az Áru ismételt kiszállítását, amennyiben ezt Vásárlóval egyeztetni tudja, de az ismételt kiszállítást szállítási díj fizetéséhez kötheti.

Amennyiben az ismételt kiszállítás sikertelen, vagy azt nem lehet a Vásárlóval egyeztetni, mert a Vásárló megtagadja az együttműködést, Eladó jogosult a Vásárlóval kötött szerződést a szerződésszegés miatt azonnali hatállyal felmondani és a sikertelen ki és visszaszállítás költségét kötbérként érvényesíteni Vásárló felé. Felek a szerződés felmondására elfogadják a Vásárló által a rendeléskor használt email, mint kommunikációs forma használatát és rögzítik, hogy a felmondás közlésének időpontja az az időpont, amikor a felmondó levél a Vásárló email fiókjában hozzáférhetővé válik.

Ebben az esetben a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján a termék(ek)hez kapcsolódó csomagolási, adminisztratív költséget és a szállítási költségeket (oda-vissza) érvényesítjük Önnel szemben, hiszen vállalkozásunkat, önhibánkon kívül, kár érte.

Minden esetben megpróbáljuk felvenni a kapcsolatot a vásárlóval (az ÁSZF-ben szereplő, át nem vett csomagok rész alapján) amennyiben az egyeztetés sikertelen, vagy eredménytelen, a további eljárás a leírtak szerint történik.

A megrendelőnek jogában áll elállni a szerződéstől, megrendeléstől, de ezt az Eladó felé jelezni kell, ha nem teszi meg, és nem veszi át a megrendelt árut, szerződésszegést követ el!

Felhívjuk figyelmét, hogy az átvétel megtagadása, csomag át nem vétele nem minősül elállásnak!

Amennyiben nem élt az elállás jogával, nem jelezte felénk megrendelésének lemondását, és nem is veszi át a csomagot, a csomag visszaérkezését követően:

A felmondó levél megküldése mellett, Díjbekérőt küldünk Önnek elektronikus úton, 8 napos fizetési határidővel, a következő összegekkel:

1. Szállítási díj oda-vissza 

Házhozszállítás esetén: Bruttó 1490Ft (oda) + 650Ft (vissza)

Postán maradó szállítás estén: Bruttó 1200 Ft (oda)+ 650Ft (vissza)

Postapontra vagy csomag automatába szállítás esetén: Bruttó 1200Ft (oda) + 605Ft (vissza)

2. Csomagolóanyagok

Boríték: Bruttó 90 Ft

Termékdoboz/faltkarton: Bruttó 200 Ft /db

3. Csomagolási és adminisztratív költségek: Bruttó 500Ft

Amennyiben a terméket(ket) előre, átutalással vagy bankkártyával  már kifizette, akkor a vételárat  a felsorolt költségekkel csökkentve , az ÁSZF-ben leírtak alapján visszautaljuk az Ön részére.

A költségek meg nem fizetése esetén követeléskezelő cég segítségét vesszük igénybe. Ebben az esetben a kiküldésre került díjbekérő összegén felül, a követeléskezelés során felmerülő minden további költség a Megrendelőt (Önt) terheli.      

Köszönjük, hogy tudatosan vásárol!

 

Átvétel megtagadása és elállási jog közti különbség

Az átvétel megtagadása nem minősül elállásnak!

A 14 napos elállási jog kizárólag a megrendelt csomag átvételétől lép életbe. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt a rendelés átvétele után 14 napig, indoklás nélkül megteheti. Ebben az esetben vissza kell küldenie a rendelt terméket(eket), mi pedig visszafizetjük Önnek a rendelés értékét.

A rendelés lemondása meddig lehetséges díjmentesen?

Ha megrendelt valamit és le szeretné mondani, megteheti "Feldolgozás alatt" állapotig, az info@ekszerwebshop.hu e-mail címre küldött üzenetben. 

Amíg a futárszolgálatnak nem adtuk át a csomagot, a rendelés ingyenesen lemondható. A "Elküldve" rendelési állapot után a csomagot már átadtuk a futárszolgálatnak, a rendelés már nem mondható le díjmentesen.

Mivel többnyire 1 napos szállítási határidővel dolgozunk, a rendelési folyamat és a csomagolás elég gyorsan történik, ezért kérjük a lehető leghamarabb jelezze, ha le szeretné mondani a rendelést!

Lépj velünk kapcsolatba

  • phone 06-20-821-7180
  • messenger Messenger
  • email Email: info@ekszerwebshop.hu