Ha a Swarovskiról olvasunk, vagy fellapozunk egy divatmagazint, stílusmagazint, esetleg ellátogatunk néhány divattal foglalkozó blogra, számtalan olyan együttműködésről olvashatunk, melyben híres személyek, tervezők, nagy áruházak vagy éppen világhírű magazinok dolgoznak együtt egy nagyszabású project keretében a Swarovskival. A már többször említett Vogue minden évben kiadja a Swarovski naptárat, mely nem egy stílusra fűződik fel, hanem mindenből ad egy kicsit. Elegáns, bohókás, nőies, vidám, extravagáns vagy épp minimalista, a naptár képei minden stílusból a maximumot hozzák ki modelljeik és a csodás Swarovski kristályos ékszerek, kristálykiegészítők segítségével. A Harods áruházat is felhozhatjuk példának, mely egy egészen különleges kirakatot szentelt a Swarovski ékszer ragyogásának. Christian Dior, a világhírű tervező sem maradhatott ki, egyik közös kollekciójuk az Aurora Borealis, melyben olyan Swarovski kristályos ékszerek szerepelnek, amik a sarki fény színeit, színátmeneteit adják vissza kristályos csillogással. A mobiltelefonok között is megjelent egy közös munka, 2008-ban egy fekete szétnyitható telefon, melyet apró, átlátszó kristályok díszítenek. 2011-ben egy hatalmas divatbemutató vagy inkább kristály show keretein belül mutatta be a Swarovski a legnevesebb távol-keleti tervezők munkáit. A tervezőket maga a Swarovski kérte fel, az eredményt Dubaiban mutatták be, a siker nem maradt el. Ragyogás, extravagáns egyediség, elegancia jellemezte a Sense of Two című bemutatót, melyen 11 híres tervező munkáit csodálhatta a válogatott közönség. A helyszín is impozáns volt, a Swarovski Elements ékszerek, kövek bemutatóját az Armani Hotelben rendezték meg. A Swarovski kristály nagyon sokszor jelenik meg, a Swarovski Elements kristályok pedig egyre nagyobb teret hódítanak, ruhákon, telefonokon és tulajdonképpen bármin elhelyezhetők.