A rendeléseket 1 munkanapon belül, szépen díszcsomagolva szállítjuk ki.

Garancia és Visszáru

Webáruházunk 2012 óta az online piac stabil résztvevője. Az elmúlt évek alatt több mint 60000 rendelést teljesítettünk időben. Ha esetleg nem tetszene a megrendelt ékszer, akkor az alábbi garanciák érvényesíthetők:

Pénzvisszafizetési garancia

Ha a megrendelt ékszerek nem nyerték el tetszésed, és nem kívánsz élni a csere opcióval, akkor 15 munkanapon belül élhetsz pénzvisszafizetési jogoddal, amelynek értelmében ha a hiánytalan, eredeti állapotában visszajuttatod hozzánk a csomagot az eredeti számlát csatolva, akkor cégünk a megadott számlaszámra visszautalja a rendelés teljes összegét. Webáruházunk 100%-os 15 munkanapos pénzvisszafizetési garanciát vállal.

Cseregarancia

Ha a megrendelt ékszer nem nyerte el tetszésed vagy méretbeli problémák merültek fel, akkor élhetsz 15 napos cseregarancia-jogoddal, amennyiben a megrendelt ékszerek hiánytalan állapotban visszakerülnek hozzánk. Az újbóli kiszállítási díj ez esetben a vásárlót terheli.

Karórák esetében:

Kiszállítás előtt minden esetben ellenőrizzük a vásárolt karóra szíját, az elemet, a óraszerkezet működését és a díszítő elemek meglétét. Ennek ellenére is előfordulhat azonban, hogy a kiküldött karóra hibás. Ezért 15 munkanapon belül bármilyen hibával visszavesszük a terméket. Ez idő alatt kiderül, ha a karórának bármilyen gyártási problémája lenne.

Ezt követően az 1 év garancia csak és kizárólag az óraszerkezet meghibásodására vonatkozik, nem terjed ki az elemre, az óraszíjra, az üvegre, a mutatókra, a strasszokra és a tokra. Nem rendeltetésszerű használat esetén (pl. víz, leesés, nem szakképzett személy általi felnyitás vagy túlerőltetés esetén stb.) a garancia azonnal elveszik.

Ékszerek esetében:

Kiszállítás előtt minden esetben ellenőrizzük a vásárolt ékszerek kristályait, különböző díszítő elemek meglétét. Ennek ellenére is előfordulhat azonban, hogy a kiküldött ékszer hibás. Ezért 15 munkanapon belül bármilyen hibával visszavesszük a terméket.

A garanciaérvényesítés menete:

Ha úgy gondolod, meghibásodott a karórád vagy hiányzik egy kristály az ékszerből, vedd fel velünk az info@ekszerwebshop.hu e-mail címen a kapcsolatot. Természetesen telefonálhatsz is, de ebban az esetben is arra fogjuk kérni, hogy a hibát e-mailen keresztül jelezd felénk.

Az e-mailben tüntesd fel a terméknevet, a számlaszámot, és írd le az óra működésével, illetve az ékszerrel kapcsolatban tapasztalt problémát. A lehető legrövidebb időn belül felvesszük veled a kapcsolatot, hogy orvosoljuk a problémát. Az előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött csomagokat nem tudjuk kezelni. A pénzvisszafizetési garancia csak a termékkel együtt visszaküldött eredeti számlával együtt érvényesíthető. Amennyiben nem kapjuk vissza az eredeti számlát, illetve a terméken egyéb hiányosságok és sérülések mutatkoznak az eredeti állapotához képest, úgy a pénzvisszafizetési garancia érvényét veszti.