Garancia és Visszáru

Webáruházunk 2012 óta az online piac stabil résztvevője. Az elmúlt évek alatt több mint 3500 rendelést teljesítettünk időben. Ha esetleg nem tetszene a megrendelt ékszer, akkor az alábbi garanciák érvényesíthetők:

Pénzvisszafizetési garancia

Ha a megrendelt ékszerek nem nyerték el tetszésed, és nem kívánsz élni a csere opcióval, akkor 15 napon belül élhetsz pénzvisszafizetési jogoddal, amelynek értelmében ha a hiánytalan, eredeti állapotában visszajuttatod hozzánk a csomagot az eredeti számlát csatolva, akkor cégünk a megadott számlaszámra visszautalja a rendelés teljes összegét. Webáruházunk 100%-os 15 napos pénzvisszafizetési garanciát vállal.

Cseregarancia

Ha a megrendelt ékszer nem nyerte el tetszésed vagy méretbeli problémák merültek fel, akkor élhetsz 15 napos cseregarancia-jogoddal, amennyiben a megrendelt ékszerek hiánytalan állapotban visszakerülnek hozzánk. Az újbóli kiszállítási díj ez esetben a vásárlót terheli.

Karórák esetében:

Kiszállítás előtt minden esetben ellenőrizzük a vásárolt karóra szíját, az elemet, a óraszerkezet működését és a díszítő elemek meglétét. Ennek ellenére is előfordulhat azonban, hogy a kiküldött karóra hibás. Ezért 15 napon belül bármilyen hibával visszavesszük a terméket. Ez idő alatt kiderül, ha a karórának bármilyen gyártási problémája lenne.

Ezt követően az 1 év garancia csak és kizárólag az óraszerkezet meghibásodására vonatkozik, nem terjed ki az elemre, az óraszíjra, az üvegre, a mutatókra, a strasszokra és a tokra. Nem rendeltetésszerű használat esetén (pl. víz, leesés, nem szakképzett személy általi felnyitás vagy túlerőltetés esetén stb.) a garancia azonnal elveszik.

Ékszerek esetében:

Kiszállítás előtt minden esetben ellenőrizzük a vásárolt ékszerek kristályait, különböző díszítő elemek meglétét. Ennek ellenére is előfordulhat azonban, hogy a kiküldött ékszer hibás. Ezért 15 napon belül bármilyen hibával visszavesszük a terméket.

A garanciaérvényesítés menete:

Ha úgy gondolod, meghibásodott a karórád vagy hiányzik egy kristály az ékszerből, vedd fel velünk az info@ekszerwebshop.hu e-mail címen a kapcsolatot. Természetesen telefonálhatsz is, de ebban az esetben is arra fogjuk kérni, hogy a hibát e-mailen keresztül jelezd felénk.

Az e-mailben tüntesd fel a terméknevet, a számlaszámot, és írd le az óra működésével, illetve az ékszerrel kapcsolatban tapasztalt problémát. A lehető legrövidebb időn belül felvesszük veled a kapcsolatot, hogy orvosoljuk a problémát. Az előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött csomagokat nem tudjuk kezelni. A pénzvisszafizetési garancia csak a termékkel együtt visszaküldött eredeti számlával együtt érvényesíthető. Amennyiben nem kapjuk vissza az eredeti számlát, illetve a terméken egyéb hiányosságok és sérülések mutatkoznak az eredeti állapotához képest, úgy a pénzvisszafizetési garancia érvényét veszti.